کم سن و سال تر که بودم ، زیاد به این موضوع که بزرگ شدن جاده ای که منو به خوشبختی می رسونه فکر میکردم اما الان متعجبم و نمی دونم چجوری به لبه ی این پرتگاه رسیدم،زندگی همینطوریه دیگه نمی فهمی وقتی هم می فهمی دیگه فرقی نمی کنه ، فقط باید نگاه کنی!پی نوشت:و بهترین و غم انگیزترین تعریف از فراموش شدن هم می رسه به مارکز:بزرگ ترین موفقیت زندگی ام این بوده که با چشم های خودم ببینم که چه طور فراموشم دیالکتیک تنهایی...احساس میکنم که به اندازهی یک ابدیت از زندگی دور بودهام گویی سرم را پشت دیواری کردهام که در پس آن بیانتهایی تاریک، فراموشی و استراحت همیشگی وجود دارد
هاینریش بل
نوشته شده در جمعه هفدهم شهریور ۱۳۹۶ساعت 21:9 توسط V|
دیالکتیک تنهایی...ما را در سایت دیالکتیک تنهایی دنبال میکنید
برچسب: تنهایی, نویسنده: بازدید: 175 تاريخ: دوشنبه 27 شهريور 1396 ساعت: 13:44
کاش می رسیدم به اولین روزهابه کلاف هایی که زندگیم را از آنها بافتمشاید خیلی چیزها عوض می شدو حالا هر روز نمی شکافتم زندگی راپی نوشت:اگر قبرستان جایی است كه مردگان را در آن به خاك سپردهاند، پس ما قبرستاننشینان عادات و روزمرگیها را كی راهی به معنای زندگی هست؟ نوشته شده در یکشنبه نوزدهم شهریور ۱۳۹۶ساعت
22:5 توسط V| دیالکتیک تنهایی...بهترین توصیف از موقعیت فقط اونجا که اخوان ثالث میگه
اینجا که ماییم
سرزمین سرد سکوت است
نوشته شده در چهارشنبه بیست و دوم شهریور ۱۳۹۶ساعت 20:11 توسط V|
دیالکتیک تنهایی...ما را در سایت دیالکتیک تنهایی دنبال میکنید
برچسب: روزمرگی, نویسنده: بازدید: 138 تاريخ: دوشنبه 27 شهريور 1396 ساعت: 13:44
چه آرام بودم و چه بیقرار شدم چه بیقرار و دردمندانه تر این که نمیتوانم خود را برای خودم توضیح بدهم
محمود دولت آبادی
نوشته شده در چهارشنبه بیست و دوم شهریور ۱۳۹۶ساعت 20:28 توسط V|
دیالکتیک تنهایی...من کمی دیر
به دنیای تو پیوستم و این
قسمتی است
که من سخت از آن دلگیرم ..
امیر اخوان
دیالکتیک تنهایی...ما را در سایت دیالکتیک تنهایی دنبال میکنید
برچسب: نویسنده: بازدید: 143 تاريخ: دوشنبه 27 شهريور 1396 ساعت: 13:44
همهی ما در آرزوی چیزی هستیم که نمیدانیم چه بنامیمَش ولی همیشه در درونمان حسش میکنیم،تمام زندگی به تو فکر کرده ام ولی هنوز هم نمی دانم چیستی؟سالهاست جز روشن تر از خاموشی و پر حرف تر از بی حرفی در وجودم ندیده ام، من ساکن دردهای مشترک ما هستم، مایی که نمیدانم چند نفر است!پی نوشت:لای هر چیزِ خنده داری که می بینیکمی مصیبت پیچیده شده است دشمن عزیز جین وبستر نوشته شده در یکشنبه بیست و ششم شهریور دیالکتیک تنهایی...ما را در سایت دیالکتیک تنهایی دنبال میکنید
برچسب: مشترک, نویسنده: بازدید: 161 تاريخ: دوشنبه 27 شهريور 1396 ساعت: 13:44
و من به هر نشانیِ باریکآنگاه مانده با شب،آری خو بسته ام به خانه ی تاریکچون آتشی به خرمنِ خاکستر سیاه نیما یوشیجپی نوشت:سراپا درد بی درمانم،نه اشتباه نکن درمان تو نیستیهنوز هم مثل بیماری که پزشک جوابش کردهدلم را به معجزه خوش کرده ام! نوشته شده در یکشنبه بیست و ششم شهریور ۱۳۹۶ساعت
20:40 توسط V| دیالکتیک تنهایی...ما را در سایت دیالکتیک تنهایی دنبال میکنید
برچسب: نویسنده: بازدید: 149 تاريخ: شنبه 4 شهريور 1396 ساعت: 3:46